"Ruit kapot" is op dit moment de meest gemelde servicemelding in de nieuwe app AMIGO (All Maintenance In Good Order).
De app is gericht op (glas)tuinbouwbedrijven die hun bedrijfsbeheer willen stroomlijnen. Met AMIGO centraliseren zij eenvoudig belangrijke activiteiten zoals servicemeldingen, onderhoud en voorraadbeheer. Alle toeleveranciers worden gemakkelijk aan de app gekoppeld, waardoor communicatie en planning overzichtelijk op één plek samenkomen.
In het geval van glasschade werkt het nu vaak nog zo: na schade bel je een monteur. Maar die monteur is al onderweg naar een lekkende pomp, heeft net drie appjes gekregen over een storing bij een andere locatie, en de telefoon van de loodgieter staat ook roodgloeiend.
In plaats van meldingen die bij de monteur binnenkomen via losse telefoontjes, appjes en briefjes is er nu dus één app. Met AMIGO kun je foto's toevoegen (een foto zegt meer dan duizend woorden), de juiste persoon toewijzen (intern of extern), een titel en beschrijving toevoegen, de status volgen tot het opgelost is en de locatie en afdeling koppelen.
Tot nu toe komt interesse vanuit alle kanten uit de markt, merkt men op kantoor in het Westland. Van groente tot aan sierteelt, service- en onderhoud is in ieder bedrijf actueel. AMIGO werkt met een abonnementsvorm en biedt via een gebruiksvriendelijk dashboard een helder overzicht van alle servicemeldingen en geplande onderhoudsafspraken.
Voor meer informatie:
AMIGO
0174-262459
www.your-amigo.com