Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Digitale Assistent Koppert is slimmer en meer contextbewust geworden

Koppert heeft hun Digitale Assistent verder ontwikkeld - een AI-gestuurde tool die is ontworpen om telers te ondersteunen met 24/7 toegang tot directe antwoorden voor gewasbeschermingsuitdagingen.

Na zijn debuut op de Fruit Logistica 2024 en de erkenning de GreenTech Concept Award 2024, is de Digitale Assistent een nieuwe ontwikkelingsfase ingegaan. Door het integreren van verrijkte gegevens en gebruikersfeedback van telers en adviseurs, levert het nu bredere, contextbewuste antwoorden, variërend van gedetailleerde productinformatie, advies op maat over Integrated Pest Management en inzichten gekoppeld aan daadwerkelijke bestellingen en gebruik van onze oplossingen door klanten.

De Digitale Assistent is beschikbaar in het Koppert One portaal, dat momenteel toegankelijk is voor Nederlandse klanten. Met een gefaseerde uitrol van Koppert One in 2025 en 2026 in belangrijke markten zoals de VS, Canada, Frankrijk, Spanje en Italië, volgt de adoptie van de Koppert Digitale Assistant een gestage koers.

© Koppert

Functionaliteiten op volgend niveau
De verbeterde Digitale Assistent bouwt voort op de kernfunctie van het bieden van directe, door experts ondersteunde antwoorden, en stelt gebruikers nu in staat om:

  • Direct oude en toekomstige bestelgegevens ophalen op meerdere locaties
  • Inzicht krijgen in historisch en gepland productgebruik
  • Advies op maat vragen over IPM-strategieën
  • Gedetailleerde productinformatie opvragen, inclusief advies over producttoepassingen.

Tom Vroegop, Global lead Digital Services: "Deze volgende fase brengt ons dichter bij onze ambitie: realtime, datagedreven ondersteuning bieden die telers in staat stelt om besluitvaardig, effectief en duurzaam te handelen in het veld. Naast vragen over neveneffecten kunnen telers nu ook vragen stellen als "Hoeveel eenheden product Y heb ik per m² toegepast op locatie Z?" of "Wat is de beste aanpak om wittevlieg in mijn tomaten te bestrijden?" Koppert is altijd geworteld geweest in deskundig advies. Met de Digitale Assistent schalen we die expertise op een manier die zowel onze adviseurs als onze klanten wereldwijd ondersteunt."

Probeer het live op de GreenTech
Om de voortdurende verfijning en gebruikersvalidatie te ondersteunen, werkt Koppert actief samen met telers en adviseurs via proefprogramma's en internationale beurzen. Bezoekers van GreenTech Amsterdam 2025 krijgen de kans om de Digitale Assistent uit eerste hand te ervaren in hal 5, stand 123, waar het Koppert-team live demo's laat zien en feedback verzamelt van gebruikers uit de hele waardeketen.

Voor meer informatie:
Koppert
info@koppert.com
www.koppert.com

Publicatiedatum: