Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Standaardkoppeling tussen Business Central en TrackOnline ontwikkeld

Adfocom, specialist in IT-oplossingen voor de logistieke sector, kondigt aan dat zij een standaardkoppeling ontwikkelt tussen Microsoft Business Central en TrackOnline.

© Adfocom

"Deze koppeling biedt gebruikers van Business Central een efficiënte manier om emballagebeheer naadloos te integreren in hun bestaande ERP-processen. Adfocom en TrackOnline kennen elkaar goed door hun activiteiten in de sierteelt, wat heeft bijgedragen aan de totstandkoming van deze samenwerking. Er wordt momenteel hard gewerkt aan de ontwikkeling van deze koppeling."

Zodra deze gereed is, zullen Adfocom en TrackOnline dit officieel aankondigen. Het doel is om de koppeling als App beschikbaar te stellen in de Microsoft Store, zodat bedrijven eenvoudig toegang hebben tot deze oplossing.

Efficiëntie en inzicht als prioriteit
TrackOnline biedt via zijn OpenAPI de flexibiliteit om met elk systeem te koppelen. Met deze standaardoplossing voorziet Adfocom specifiek in de behoefte van bedrijven die gebruikmaken van Business Central. Door gebruik te maken van de open technologie van TrackOnline, zorgt Adfocom voor een naadloze integratie die eenvoudig te implementeren is.

Voordelen van de koppeling

  • Realtime data-uitwisseling: Automatische updates tussen TrackOnline en Business Central zorgen voor actuele en consistente informatie.
  • Dubbele invoer voorkomen: Informatie hoeft slechts één keer te worden ingevoerd, wat tijd en kosten bespaart.
  • Minder fouten: Automatische synchronisatie minimaliseert menselijke fouten in administratieve processen.

Een strategische keuze
"Vanuit de markt merken we een snel groeiende behoefte aan een koppeling met TrackOnline," zegt Jeroen Kersten, Sales Manager van Adfocom. "Met deze standaardoplossing tussen Business Central en TrackOnline bieden we bedrijven een efficiënte en toekomstbestendige manier om meer grip te krijgen op hun emballagebeheer."

"Onze OpenAPI benadrukt onze toewijding om logistieke processen te stroomlijnen en biedt de veelzijdigheid om overal mee te koppelen. Deze samenwerking zal zeker bijdragen aan het optimaliseren van de emballageprocessen in de logistieke keten," zegt Anna Valkenburg, Account en Channel Manager bij TrackOnline.

Voor meer informatie:
Adfocom
Eikenlaan 233
2404 BP Alphen aan den Rijn
T: +31 172 43 43 21
info@adfocom.nl
www.adfocom.nl

Publicatiedatum: