Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne 'Februari zonder Supermarkt' moedigt consumenten aan lokale producten te kopen

Wervel lanceert de derde editie van de campagne "Februari zonder Supermarkt", die consumenten uitdaagt om een maand lang hun voedingsproducten niet in grote supermarkten te kopen, maar bij lokale alternatieven in de korte keten, schrijft VILT. De campagne benadrukt de voordelen van lokale producten voor het milieu, de lokale economie en de landbouw. Tijdens de campagne worden korteketeninitiatieven, zoals hoevewinkels en boerenmarkten, onder de aandacht gebracht. De aftrap vindt plaats met een 'korteketentocht' langs Brugse boerderijen. Deelname aan de tocht is gratis, maar inschrijving is verplicht.

Klik hier om meer te lezen

Publicatiedatum: