Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AGF Vers: Lidl blijft marktleider, maar concurrentie nadert

Lidl blijft met ruime voorsprong de meest succesvolle AGF-verkoper van Nederland. Wel daalt de fair share licht van 123 naar 120, zo meldt Distrifood. Onderzoeksbureau YouGov, het voormalige GfK, brengt jaarlijks voor Distrifood de vers fair shares van huishoudelijke bestedingen in vers in supermarkten in kaart.

De afstand tot de nummer twee, Nettorama, is echter kleiner geworden, mede doordat Nettorama zijn fair share in vers heeft zien groeien. Albert Heijn noteert een kleine achteruitgang, maar behoudt zijn positie als derde in de ranglijst.

Klik hier voor het hele artikel in Distrifood



Publicatiedatum: