Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"ProJoules draait om de mens én het product"

ProJoules is een modelgebaseerd gewasplanningsplatform voor de vruchtgroenten. De basis, zoals de naam al verklapt, is licht. Of beter nog, Joules, de totale som aan lichtenergie in de kas op plantniveau. Met ProJoules maken telers eenvoudig teeltplannen. Daarbij draait het om data, cijfers, grafieken en tabellen. Maar óók altijd om de tuinder als mens.

Met een nieuwe campagne wil ProJoules daar het accent op leggen. "ProJoules draait om de mens én het product", legt oprichter Wim van Wingerden uit. In het verhaal van Heiko Hagdorn kwam dat dit najaar ook naar voren. Hij werkt nauw samen met teeltadviseur John Hendrikx. Samen met zijn teeltadviseur helpt het programma hem de juiste keuzes te maken. "Sinds we zijn gestart met ProJoules praten we nu over duidelijke grafieken en niet alleen over gevoel."

De tuindersman, in rode trui, en de tuindersvrouw, in het geel, gaan telers die met het modelgebaseerde gewasplanningsplatform werken helpen om hun teeltplan uit te rekenen.

Voor meer informatie:
ProJoules
[email protected]
www.projoules.com

Publicatiedatum: