Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
1,1 miljoen voor beter imago Westland:

"Als Westland asielzoekers blijft weigeren en gifstoffen in de sloten gooit, dan heeft het helemaal geen zin"

Het imago van het Westland staat er beroerd bij. Om daar wat aan te doen, trekt de gemeente nu 1,1 miljoen euro uit om Westland positief op de kaart te zetten. Maar hoe gaan ze dat doen en gaat het ook werken? Omroep West deed navraag, en sprak voorstanders en criticasters.

Onder die laatste groep specialist in citymarketing, Frits Huffnagel. Hij zet grote vraagtekens bij de 1,1 miljoen euro voor branding en positionering. "Dat is veel geld en daar kan je veel mee doen. Maar gaat het ook wat opleveren? Wie zit er bijvoorbeeld op te wachten - buiten Westlanders zelf - om te weten dat men daar zo hard werkt. Westlandse bedrijven zullen vast heel innovatief zijn, maar verandert dat iets aan of ze arbeidsmigranten huisvesten of niet?"

Publicatiedatum: