In de vernieuwde Jumbo Foodmarkt Breda treffen klanten 'nieuwe versconcepten die Nederland nog niet eerder heeft gezien', zo belooft de supermarkt. "Bijna twaalf jaar na de eerste opening zetten we opnieuw de standaard in versbeleving en smaak." Hiermee verwijzen ze naar de Green Grill en Chefs & Slagers en het smaakmakerschap dat ze naast de AGF-afdeling hebben geplaatst. Het smaakmakerschap bevat niet alleen kruiden, maar ook vernieuwende producten als miso boters, kruidenmelanges en oliën. "Onze winkelcollega's vertellen je graag hoe je met Smaakmakers groente in een handomdraai nog wat lekkerder maakt", belooft Jumbo.
Jumbo inspireert met het nieuwe versconcept Green Grill om klanten op een makkelijke en lekkere manier meer groenten te eten. Van groenten die op de Green Grill bereid zijn, worden direct soepen en sauzen of volwaardige groentegerechten gemaakt. Ook de slagerij valt op, voortaan bekend als Chefs & Slagers. Het biedt smaakvolle nieuwe producten die chefs ter plekke bereiden, zoals diverse burgers en gehaktballen met een speciale receptuur. Deze nieuwe versconcepten zijn beide in de Nederlandse markt nog niet eerder vertoond, aldus Jumbo.
Nieuwe AGF-afdeling
Ook de AGF-afdeling zelf is vernieuwd met meer marktuitstraling en aandacht voor verse maaltijdpakketten. Daarnaast is de nieuwe productgroep Smaakmakers geplaatst. Dit is een lijn met 45 innovatieve producten, zoals kruidenmelanges, smaakoliën, smaakboters en miso's, speciaal ontwikkeld om groenten eenvoudig en heerlijk op smaak te brengen. Hiermee speelt Jumbo in op de groeiende klantwens om meer groenten te eten, maar wel zodanig dat het snel, makkelijk en extra lekker te bereiden is. Sinds deze week zijn de 'Smaakmakers' al verkrijgbaar bij Jumbo Foodmarkt Breda. Vanaf volgende week vinden klanten in alle Jumbo winkels deze gemaksproducten, direct bij de groente-afdeling, om die broccoli of spruiten net even anders te bereiden.
"In deze Jumbo Foodmarkt komt alles samen; nieuwe versconcepten, ons aanbod dat vers gekookt, gegrild en bereid wordt en nieuwe producten waaronder assortiment van het nieuwe foodmerk Jumbo's. Wat we in deze Jumbo Foodmarkt aan foodbeleving aanbieden, is niet alleen een proeftuin voor klanten maar ook voor onszelf. En het is van groot belang bij verdere ontwikkeling en innovatie van onze supermarktformule," zegt Ton van Veen, CEO van Jumbo.
Anrico Maat, directeur Sales vervolgt: "Met de vernieuwde Jumbo Foodmarkt Breda laten we zien dat we blijven innoveren en inspelen op de wensen van onze klanten. Het grote (vers)assortiment, de scherpe prijs en de beste service komen hier samen en in die combinatie willen we onze klanten verrassen en hun verwachtingen overtreffen. En als klanten net zo enthousiast zijn als wij over de nieuwe versconcepten, dan rollen we die uit naar de andere Jumbo Foodmarkten en een groot deel van onze winkels in Nederland en België."
Vernieuwde winkelervaring
Naast de toevoeging van innovatieve versconcepten heeft Jumbo Foodmarkt Breda een nieuwe inrichting gekregen gecombineerd met een aangepast assortiment en beleving.
Het serviceplein is aangepast, zodat klanten nog sneller hun boodschappen kunnen afrekenen om er vervolgens thuis, onderweg of in het Jumbo Foodcafé van te genieten;
De vernieuwde Jumbo Foodmarkt geeft meer ruimte aan lokale en internationale producten.
Foto's Jumbo