Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
AGF Marketing Event op 3 oktober

'Geef de AGF-verkoop een boost door branding'

Promotie is een belangrijk onderdeel van de marketingmix. Welke promotiecampagne binnen AGF uit het verleden komt spontaan bij je op? Langlopende tv-campagnes, zoals "Even Apeldoorn Bellen" zijn steeds minder vaak te zien. Iedere generatie lijkt zijn eigen social mediakanaal te hebben. Waar moet je je pijlen op richten? Wat is de rol van influencers? Wat werkt en wat niet voor AGF?

Op donderdag 3 oktober 2024 vindt het vierde AGF Marketing Event plaats met als thema 'Geef de AGF verkoop een boost door branding'. De organisatie is in handen van NIMA Foodchain & Agrimarketing in samenwerking met GroentenFruit Huis en het AGF Trendcafé.

Tijdens dit evenement staat de vraag centraal hoe je met een promotiecampagne jouw product(en) op de kaart kan zetten. Zowel experts uit de sector als daarbuiten zullen hun inzichten en visie delen.

Joeri Jansen van reclamebureau Roorda, bekend van succesvolle campagnes als BOB en NIX18, laat zien welke promotieactiviteiten rondom AGF er momenteel plaatsvinden. Hoe belangrijk is promotie voor AGF en hoe ziet Joeri de toekomst voor zich op het gebied van promotie AGF? Welke campagnes werken en waar moet je op inzetten om succesvol te zijn?

Leon Jansen, Change Manager Marketing van K2O Marketing & Business Strategy en NIMA Lecturer, gaat in op significant beter presteren door de juiste marketing. Hoe belangrijk is promotie? Leon heeft met zijn creativiteit, gedrevenheid en inhoud een belangrijke bijdrage geleverd aan de strategie van gerenommeerde bedrijven in de afgelopen jaren. Na een sessie van Leon heb je concrete tips waar je in de AGF-sector mee aan de slag kan.

Hoe strik je Paris Hilton voor je campagne? Douglas Bundage van Brand Studio Kingsland uit New York vertelt in een live verbinding over de succesvolle ontbijtcampagne van JOE & THE JUICE met inzet van niemand minder dan Paris Hilton.

Waar?
Het evenement vindt plaats bij Koninklijke Schmidt Zeevis, Matlingeweg 333 in Rotterdam, die al 100 jaar bestaat en een begrip is in culinair Nederland. Van bekende chefs, hippe horecagelegenheden, de supermarkt op de hoek tot cruiseschepen. Iedereen wil vis van Schmidt Zeevis! Daarom rijden zij met maar liefst twintig gekoelde vrachtwagens door het hele land. We horen tijdens dit event hoe het bedrijf zo succesvol is geworden en waarom promotie en beleving succesfactoren zijn.

Programma
14.00 uur | Ontvangst/netwerkgelegenheid
14.30 uur | Cock van Bommel/Maurice Wubben: Opening en toelichting programma
14.45 uur | Introductie Schmidt Zeevis Rotterdam
15.00 uur | Joeri Jansen (Roorda): Huidige en toekomstige promotie binnen de AGF sector
15.30 uur | Implementatieronde inclusief kennismaking
16.00 uur | Leon Jansen (NIMA): Significant beter presteren door de juiste marketing, inclusief promotie
16.45 uur | Implementatie ronde
17.00 uur | Pauze
17.15 uur | Douglas Bundage (Kingsland): Paris Hilton campagne Joe & The Juice - online verbinding
18.00 uur | Implementatieronde
18.15 uur | Afsluiting en start buffet

Aanmelden
Klik hier voor meer informatie en aan te melden. Voor leden van GroentenFruit Huis en het AGF Trendcafé geldt de lagere NIMA Member prijs (125 euro). Meld je dan aan bij Esmee van Breugel van GroentenFruit Huis.

Publicatiedatum: