Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Thomas van Dusseldorp pioneert voor Kubo in de VS

"Ceo’s zijn in de VS verrassend toegankelijk"

Kassenbouwer Kubo heeft tegenwoordig niet alleen een vestiging in hartje Westland, maar ook in de VS. Landendirecteur Thomas van Dusseldorp (53) vertelt in De Telegraaf over zijn 'eenmansavontuur in het Wilde Westen'.

Anderhalf jaar geleden is hij in Amerika gearriveerd om voor Kubo, na locaties in China, Kazachstan, Denemarken en Canada ook in de Verenigde Staten een vestiging te starten. Hij begon al snel na aankomst in de VS gewoon te bellen. "Ik moest een netwerk opbouwen, met klanten die niet zichtbaar zijn. Dat is best spannend. Je zoekt naar lijstjes, de top twintig producenten van versproducten, de top horticultuur-jongens. Die bel je op. Ik kan geen poep verkopen. Maar dit is een mooi product."

De investeerders waren lastiger te benaderen. "Daar moet je echt in een netwerk zitten. Maar ceo's zijn in de VS verrassend toegankelijk. Dat viel op. Het hogere middensegment in organisaties heeft zich daarentegen helemaal verschanst. Niemand neemt zomaar de telefoon op als ze jouw nummer niet kennen. Het is hier zo commercieel, dat je anders de hele dag druk bent met belletjes beantwoorden. Dus je moet altijd zorgen dat je op een of andere manier een voorpitch kan doen, al is het maar via Linkedin met je nummer erbij."

Bron: De Telegraaf (€)

Foto: Thomas tijdens GreenTech 2023, foto archief GroentenNieuws

Publicatiedatum: