De kwekers van Looye presenteren het nieuwste lid van de Looye familie: Looye To Go tomaten. Een snacktomaatconcept om onderweg te genieten van friszoete tomaten in een handige, sluitbare kartonnen meeneemverpakking. Op smaak geselecteerd door het Looye-team.
Margriet Looije, commercieel directeur bij Looye Kwekers, vertelt hierover: "We zien in alle trendrapporten en om ons heen dat het snacksegment hard groeit. Lang niet meer iedereen eet drie maaltijden per dag en veel mensen gaan bijvoorbeeld anders met voeding om en eten meer buitenshuis dan vroeger. Met Looye To Go tomaten spelen we hierop in door cherrytomaten in kleine eenheden van 90 gram, en per setje van drie, aan te bieden."Men zegt dat 15 januari de meest deprimerende dag van het jaar is. Mensen zijn nog moe van de feestdagen, de dagen zijn kort en donker en sommige goede voornemens zijn nu alweer aan de kant geschoven. Daarom koos Looye Kwekers juist gisteren om het nieuwe Looye product, in blauwe verpakking, te lanceren.
Gezond en gemakkelijk snacken
"Natuurlijk is dit product niet alleen in januari, de tijd van de goede voornemens, maar jaarrond beschikbaar voor onze klanten. Maar we kozen wel bewust voor lancering in januari, een tijd waarin, na de feestdagen, de consument waarschijnlijk sneller kiest voor handige lekkere tomaten dan een chocoladereep of kroket als snack", vertelt Manager Sales, Eduard Horlings,
Vanaf deze week is Looye To Go verkrijgbaar bij HIT supermarkten in Duitsland en bij geselecteerde Belgische en Nederlandse groente- en fruitspecialisten. De verdere uitrol binnen retail, specialistenkanaal en het express-kanaal volgt snel.
Voor meer informatie:
Eduard Horlings
Looye Kwekers
0174 520 060
[email protected]
www.looye.com