Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Online supermarkt Picnic biedt optie "Op reis voor de beste prijs"

Nederlandse appelmoes is in Duitsland goedkoper

Online supermarkt Picnic maakt gebruik van een nieuwe stap die digitalisering biedt. Ze bieden bekende A-merk producten uit Duitsland aan in Nederland. Deze blijken namelijk een stuk goedkoper te zijn. Voor de verplichting dat etiketten in de moedertaal moeten zijn hebben ze een oplossing: Picnic vertaalt die etiketten in de app en daarom mogen ze ze wel aanbieden, zo vertelt Joris Beckers van Picnic aan RTL Nieuws.

Het gaat onder andere om producten van Hak, Coca Cola, Nutella, die in de Picnic app gelabeld zijn met: Op reis voor de beste prijs. Picnic vindt het schandalig dat er prijsverschillen zitten tussen A-merkproducten. Joris Beckers: "Er is bijvoorbeeld maar één Magnum-fabriek in heel Europa, die staat in Italië. Er is dus ook maar één kostprijs voor een ijsje. En toch betalen we verschillende prijzen." 

Bron: RTL Nieuws

Publicatiedatum: