Tholen - De feestdagen staan weer voor de deur en dat betekent dat consumenten op zoek gaan naar extra lekkere en bijzondere producten. Samen met verschillende leveranciers organiseerde Gebrs van Aarle een Kerst inspiratieavond voor hun klanten. Leveranciers hadden de opdracht gekregen: maak het luxe én eenvoudig. “We verwachten dat consumenten minder uit eten zullen gaan rondom de kerstdagen, maar wel lekker en luxe willen eten op zo’n manier dat het ze niet te veel tijd en moeite kost om klaar te maken, zodat ze een mooie marge kunnen maken”, vertelt Marjon van Aarle, algemeen directeur Gebrs van Aarle.
Welkomsteam met Herman Steenbakkers, Marjon van Aarle en Petra Ooms
De Orangerie Vlagheide werd omgetoverd tot een waar kerstparadijs en volgezet met inspirerende stands en decoratie. Na een dag hard werken werden de vele aanwezige klanten door de standhouders getrakteerd op allerlei verrassende gerechten en hapjes, van kant-en-klaar tot halffabricaten. Natuurlijk waren er ook volop pure, high end producten te zien.
Exotische blikvanger
Klik hier voor de fotoreportage
Gesprek van de avond, naast de komende Kerst, waren natuurlijk de huidige uitdagingen als inflatie en de hoge energieprijzen. Veel ondernemers geven aan dat het wel wat rustiger is in de winkels. De omstandigheden voor iedere ondernemer is natuurlijk anders. Sommigen hebben wel ‘vlees op de botten’ en wachten op betere tijden, een aantal heeft nog een gunstig energiecontract lopen en weer een ander past de werkwijze of openingstijden aan. Over het algemeen is deze periode van het jaar lastiger voor veel ondernemers door het wegvallen van het altijd goedlopende zomerfruit. Een goede kerstperiode kunnen ondernemers dus wel gebruiken. “Gebrs van Aarle haalt alles uit de kast om ze daarbij te ondersteunen”, aldus Marjon.
Klik hier voor de fotoreportage
Voor meer informatie:
Gebrs van Aarle
Van Leeuwenhoekweg 39
5482 TK Schijndel
+31 (0)73 5441919
[email protected]
www.gebrsvanaarle.eu