Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage: 40 jaar Svensson Nederland

Tholen - Zelfs bij Ludvig Svensson zijn ze na anderhalf jaar corona best wel klaar met schermen. Niet met die uit de kas natuurlijk, maar wel met de computerschermen waar we zoveel achter hebben gezeten. Het was gisteren dan ook bijzonder gezellig, toen met elkaar het glas geheven werd op het veertigjarig bestaan van Ludvig Svensson Nederland. 

Klik hier voor de fotoreportage.

Sinds 1981 en dankzij pionier en eerste directeur Cees den Boer heeft Ludvig Svensson een Nederlandse vestiging en gisteren werd het veertigjarig jubileum hiervan uitgebreid gevierd. Door iedereen bij binnenkomst zijn vaccinatiebewijs of negatieve test te laten zien, kon dat ook in levende lijve en daar werd gretig gebruik van gemaakt: talloze telers en toeleveranciers wisten de weg naar 's-Gravenzande te vinden om daar gezamenlijk het glas te heffen op het jubileum. 

De openingswoorden waren van de Zweedse CEO Anders Ludvigson, die stilstond bij de geschiedenis van Svensson en de rol van zijn vader, Ivan Ludvigson. Dat deed hij in het Nederlands en dat ging hem bijzonder goed af.

Marcel Nouel, CCO, keek ook naar de toekomst. Dat deed hij met oog voor moeilijke momenten, zoals het verlies van Wouter de Jong, die nog elke dag gemist wordt binnen het bedrijf, en ook de corona-periode, die veel vraagt van de sector, en met vertrouwen. "Ook in moeilijke tijden moeten we vooruit kijken, dat zit in het Svensson-DNA." Het is die blik die ervoor heeft gezorgd dat het bedrijf recentelijk succesvolle producten introduceerde als Luxous Eco en Luxous H2no en natuurlijk de PARperfect. "Daar gaat een lange ontwikkeling aan vooraf en dat doen we samen met de telers en installateurs. Wat de komende veertig jaar zal brengen weten we natuurlijk niet, maar wel dat we altijd met de sector samen zullen blijven ontwikkelen." 

Klik hier voor de fotoreportage.

 

Voor meer informatie: 
Ludvig Svensson