Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Schenkeveld pakt uit: Première derde brand story in bioscoop

Tholen - Gisteravond is in zaal 1 van bioscoop Pathé in Delft de derde brand story van tomatenteler Schenkeveld in première gegaan. Met de brand story, nadrukkelijk geen 'gewone' bedrijfsfilm, willen de telers het bedrijf een gezicht geven en mensen binden. "Wie zich hierdoor aangetrokken voelt, past bij ons", vertelde Richard Hartensveld in een kort woordje vooraf. "Wij willen de topsportmentaliteit nastreven."


Joost Barendse, Richard Schenkeveld, Piet van der Wel en Richard Hartensveld, de directie van Schenkeveld zat met popcorn en al klaar voor de première van brand story drie.

Op het grote doek
Ook in 2019 en 2020 werd al een brand story gelanceerd. Toen rondom de kernwaarden groeien en optimaliseren. Dit keer stond samenwerken centraal. Daarom deze keer niet één, maar meerdere hoofdrolspelers uit alle lagen van het bedrijf. Zij waren gisteravond ook aanwezig om voor het eerst hun acteerprestaties op het grote doek te bekijken.

Groots
Vorig jaar was het eigenlijk al de bedoeling dat de première van film twee in de bioscoop zou zijn, maar toen gooide corona roet in het eten. Achteraf misschien wel een geluk bij een ongeluk, want op deze manier werd het mogelijk met de derde brand story het grootst uit te pakken. Op de vraag of het nu nog grootser kan, antwoordde Richard lachend. "Haha, ja, misschien in de Kuip? Maar serieus, dat hoeft ook niet per se. Je hoeft niet altijd alles te overtreffen, toch?"

Eigen mensen in beeld
De reacties gisteravond direct na het vertonen van brand story drie waren enthousiast. De 'acteurs', waaronder enkele scholieren die als ze in beeld kwamen zeker 'keihard gingen flitsen' met hun mobieltjes, vonden het leuk zichzelf zo terug te zien. De telers waren 'best een beetje trots'.


Schenkeveld werkt veel met scholieren. De mannen op de foto hadden een rol in deze of een van de vorige brand stories.

En de makers tenslotte, waaronder naast MZ Producties ook van binnenuit Schenkeveld en adviesbureau bQurius waarmee nauw wordt samengewerkt zelf, zagen dat wat zij in gedachten hadden opnieuw in beeld gevangen was. De mensen achter het groeiende tomatenteeltbedrijf laten zien, dat is het doel. En nieuwe mensen werven natuurlijk. De opvallende brand stories moeten daarbij helpen. En vast in de toekomst ook nieuwe creatieve acties, want Schenkeveld heeft nu helemaal de smaak te pakken. Richard voordat iedereen in de zaal aansluitend Fast & Furious 9 ging kijken. "Zij zijn al een filmpje of zes verder, geloof ik."

Voor meer informatie:
Schenkeveld
[email protected]
www.schenkeveld.co

Publicatiedatum: