Ter gelegenheid van het Jaar van de Groenten en Fruit heeft Consentio een wedstrijd georganiseerd om de mooiste groente- en fruitschappen van Frankrijk in de schijnwerpers te kunnen zetten.
“In samenwerking met de media 'Je Bosse En Grande Distribution' ('Ik Werk In De Supermarkt') hebben we dit evenement op touw gezet om het werk rond het presenteren van groenten en fruit in het supermarktschap te promoten en AGF-afdelingen in de kijker te zetten. Verschillende sponsors - Prince de Bretagne, Demain La Terre, Savéol, Lagadec Primeurs, Anecoop - steunen ons voor dit evenement”, vertelt Benoît Motais, Customer Success Manager Frankrijk voor Consentio.
Leclerc
Drie kansen om op te vallen
Er zijn drie categorieën gecreëerd om zo inclusief mogelijk te zijn: 'het meest originele gangpad', 'het meest lokale gangpad' en 'het door het publiek gekozen gangpad.' De jury zal daarom de meest originele foto en de meest impactvolle productpresentaties belonen.
De inspanningen van de winkels om lokale telers en hun producten te promoten, zullen ook worden beloond. Ten slotte zal de jury een voorselectie maken van de 20 foto's die zullen worden voorgelegd aan de publieksstemming. Het is daarna aan internetgebruikers om te stemmen op het in hun ogen mooiste groenten- en fruitgangpad.
"Bovendien willen we leveranciers en hun sectormanagers belonen voor hun werk buiten de winkels. Als de winnende foto voor een van de categorieën is geplaatst door een gebiedsmanager, winnen zowel de winkel als de gebiedsmanager."
Match Supermarkt St Avold
Een wedstrijd waar iedereen aan mee kan doen
Dit evenement is bedoeld voor alle AGF-professionals in Frankrijk: "Iedereen kan meedoen. Van de afdelingsmanager in de winkel, tot de supermarktmedewerkers, assistent managers, leveranciers, sectormanagers en de vertegenwoordigers. Kortom, iedereen die het werk in de schappen, de producten en de innovatieve displays wil promoten. We richten ons op alle merken en al hun leveranciers. Het enige dat je hoeft te doen om mee te kunnen doen is een foto op te sturen. De winkel krijgt dan een beloning. Een supermarkt kan gedurende de 8 weken van de wedstrijd meerdere keren meedoen met verschillende uitstallingen.”
Rechts: Auchan Montauban
De wedstrijd is gestart op 21 juni en loopt nog tot 15 augustus. De uitslagen van de winnaars worden op 10 september bekendgemaakt.
Klik hier voor een video met een korte uitleg over de wedstrijd.
Klik hier om deel te nemen aan de wedstrijd.
Voor meer informatie:
Benoît Motais
Consentio
+33 6 42 22 99 98
[email protected]