Al een tijdje werd er door TST, actief in het onderhoud van circa 900 hectare kas, aan een app gewerkt. Na een fase van oriƫntatie en gesprekken met klanten heeft TST nu een duidelijk plan gemaakt over wat de functionaliteiten van de app moeten worden.
Dankzij de app kunnen klanten schade melden, eigen actuele glasvoorraad inzien en het onderhoud van de kas tot op de voet volgen. "Wederom een stap vooruit in ontwikkeling en een verdere uitbreiding van onze dienstverlening naar de klant", aldus Rody Bakker van TST BV.
Glasvoorraad en Klantenprofiel
TST heeft circa 900 hectare glastuinbouw in onderhoud en houdt de glasvoorraad actueel bij voor het overgrote deel van de klanten. Zeker door de diverse stormen van de afgelopen jaren is de glasvoorraad en het plan van de app steeds concreter geworden. De app maakt gebruik van 3 applicaties waarmee een calamiteit efficiƫnt kan worden opgelost. Met het systeem heeft TST een overzicht per locatie van de glasbestanden die na reparatie actueel wordt bijgewerkt door de monteurs.
Naast de glasvoorraad kan de klant zich inlezen waar, wanneer en welke actie is ondernomen na een melding. Zo ontstaat er een duidelijk beeld over de staat van de kas en het onderhoud hiervan. Kasgegevens, glasmaten, contactpersonen, afdelingen, locaties etc. zijn bij TST bekend.
Voor meer informatie:
TST B.V.
[email protected]
www.totaalservicetuinbouw.nl