Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Gert Lukassen: "Ontzettend trots dat we met Ready to Eat op de rug van het FC-Utrecht shirt gaan sieren"

Ready to Eat nieuwe rugsponsor FC Utrecht

G.H. Lukassen & Zn BV uit Nieuwegein is met haar merk Ready to Eat per direct en voor de rest van dit seizoen aan FC Utrecht als rugsponsor verbonden. De uiting van het familiebedrijf prijkt vanaf zondag op de shirts van de spelers van de Eredivisionist uit de Domstad. Onder toeziend oog van FC Utrecht eigenaar Frans van Seumeren en recordinternational Wesley Sneijder werd de overeenkomst bekrachtigd. Met het vastleggen van Ready to Eat heeft FC Utrecht het collectief shirtsponsoren compleet.


Michel Lukassen, Frans van Seumeren, Gert Lukassen en Wesley Sneijder

Sinds vorig seizoen is Ready to Eat ook al broeksponsor van FC Utrecht. En al jaren is het Nieuwegeinse familiebedrijf, dat door Gert Lukassen samen met zijn zonen Jerry en Michel wordt gerund, als skyboxhouder en lid van de Business Club aan FC Utrecht verbonden. Het rugsponsorschap is een nieuwe stap voor Ready to Eat, dat het hele jaar door het lekkerste gewassen slasoorten, bananen en andere groenten en fruit levert door heel Nederland.


Michel Lukassen en Wesley Sneijder

“Ik ben er ontzettend trots op dat wij met Ready to Eat de rug van het FC Utrecht-shirt gaan sieren”, zegt Gert Lukassen, eigenaar van het in Nieuwegein gevestigde bedrijf. “Als groot supporter van FC Utrecht ben ik al jarenlang aanwezig bij de thuiswedstrijden, die ik vanuit de skybox van ons bedrijf bekijk. Met Ready to Eat timmeren wij flink aan de weg en via het rugsponsorschap en exposure rondom thuiswedstrijden willen wij de naamsbekendheid van ons merk nog verder vergroten.”


Gert Lukassen en Frans van Seumeren

Joost Broerse, Commercieel Directeur van FC Utrecht: ‘Als FC Utrecht zijn wij ontzettend verheugd dat Ready to Eat ervoor heeft gekozen om de exposure bij FC Utrecht uit te breiden. De relatie tussen Ready to Eat en FC Utrecht wordt hierdoor nog meer verstevigd en we kijken uit naar een succesvol seizoen.

Het Ready-to-Eat assortiment bestaat uit verschillende slasoorten, bananen, avocado’s, mango’s, (vacuümverpakte) rode bieten, kruiden en sous-vide gegaarde groenten.

Voor meer informatie over Ready to Eat: https://www.readytoeat.nl/ 

Publicatiedatum: