Sinds gisteren winkelen de bewoners van de Amsterdamse Pijp in de nieuwste Dirk van den Broek. De supermarkt is in 2 weken tijd omgetoverd tot een moderne supermarkt met een totaal nieuwe uitstraling waar het gemak voor de consument voorop staat.
Directeur Marcel Huizing: “Dit is het laatste filiaal in de reeks van vier ombouwingen met een totaal nieuwe look. Wij hebben vier totaal uiteenlopende filialen gekozen, zodat wij kunnen testen of de nieuwe uitstraling passend is op elke locatie. Ik vind het belangrijk dat onze klanten zich thuis voelen in onze vernieuwde winkels. Ik wil daarom graag onze klanten oproepen hun mening te geven over de nieuwe uitstraling. Dus bij deze: ik stel uw mening zeer op prijs, we nemen deze graag mee in de evaluatie.”
Nieuwe look
Deze Dirk staat volledig in het teken van 3 pijlers: voordelig, vers en volledig. Op de gevarieerde versafdelingen brengen we bijvoorbeeld in beeld welke weg producten afleggen voor ze bij de klant op het bord liggen. Van land naar klant dus. Een echte eyecatcher zijn de nieuwe stellingen. Die van tapas bijvoorbeeld bevat kaas, noten, olijven, tapas en aanverwante producten, allemaal overzichtelijk bij elkaar. Nieuw is het Scan & Go plein. In de winkel scan je de artikelen, je rekent af bij de betaalpaal en klaar. En dat alles voor de vertrouwde lage Dirk prijs.""