Tomatoworld presenteert nieuwe toekomstvisie
Vijf jaar geleden startte Tomatoworld als unieke experience over de Nederlandse glastuinbouw met de tomaat als boegbeeld. Veertig vooraanstaande bedrijven uit het tuinbouwcluster participeerden in dit initiatief. Dat Tomatoworld in een behoefte voorziet, blijkt wel uit de nog steeds groeiende aantallen nationale en internationale bezoekers. Met het aflopen van de contracten eind 2012 was het tijd om de toekomst te bezien en een nieuwe visie neer te leggen, die recht doet aan alle maatschappelijke- en tuinbouwontwikkelingen. Waar de focus eerst lag op positieve beïnvloeding van de Nederlandse glastuinbouw, zal deze verschuiven naar glastuinbouw als instrument om smaakvolle kwalitatieve groenten te verbouwen die bijdragen aan het verhogen van onze gezondheid. Tomatoworld wil het verhaal vertellen dat de mooie, gezonde, smaakvolle producten die wij laten groeien een belangrijke rol vervullen. In het leven van zaadveredelaars, telers, supermarkten, de hele keten maar vooral in het leven van consumenten. Dat we elke dag weer nieuwe methoden, technieken, ideeën, producten en concepten met elkaar ontwikkelen om nog dichter bij die consument te komen. De vier thema’s Vers, Gezondheid, Duurzaam en Smaak zullen worden uitgewerkt. Dat kan Tomatoworld niet alleen doen, deze complexe tijd vraagt om gezamenlijkheid. Tomatoworld wil dit doen met bedrijven met visie. Bedrijven die inzien dat je meer voor elkaar kunt betekenen en samen ondernemen sterker maakt.
Voor meer informatie:
Tomatoworld
Zwethlaan 2
2675 LB Honselersdijk
0174 612 525
[email protected]
www.tomatoworld.nl