Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Tevredenheid over unieke samenwerking Partners AGF Servicepunt

Fotoreportage AGF Detail

Tholen - De tweede dag van AGF Detail verliep een stuk rustiger dan de eerste. Toch bleef de stemming er tot laat in de avond in en waren standhouders te spreken over de afgelopen twee dagen. Veel specialiteiten werden gepresenteerd en bedrijven deden hun best om het zo leuk mogelijk te maken voor de bezoekers. Het thema was "Alles draait om AGF" en dat was ook duidelijk zichtbaar. De groenteman gaf zijn ogen goed de kost aan de onderscheidende producten en noviteiten. Ondanks de 'moeilijke tijden' leeft de branche meer dan ooit tevoren. Kansen worden opgepakt en benut. Goede ondernemers zorgen dat ze de ontwikkelingen in de gaten houden en hierop proberen voor te lopen.



Uniek dit jaar was de nieuwe samenwerking van Partners AGF Servicepunt. Het AGF Servicepunt en zes groothandelaren zaten dit ‘AGF Servicepuntstraat’. De groothandelaren waren: VWU Versgroep, Ter Wal, Liefting, Willem Dijk, Van Gelder en Vroegop Windig. Het was eigenlijk moeilijk te onderscheiden wie van welke groothandel was in de Servicepuntstraat, aangezien het één grote familie leek.



"We zetten er nu met z'n allen onze schouders eronder", vertelde Dave Kanters, bedrijfsadviseur van ADN. "We beginnen officieel op 1 januari, maar we communiceren het nu alvast aan de groenteman. Het grote voordeel is dat de campagnes en acties nu beter afgestemd zijn op de handel. We willen het zo aantrekkelijk mogelijk maken voor de groenteman. Het is allemaal heel natuurlijk gegaan en het kan alleen maar beter worden. Iedereen reageert enthousiast!" Ook Marco Dijkema van ADN gaf aan dat de samenwerking een heel logische stap is. "Het klopt nu helemaal. De AGF-specialisten werkten al nauw samen en nu zien we dezelfde beweging bij de groothandelaren. Bij elkaar zijn we nu een partij van belang. We hebben alles in huis, inclusief opleidingen, om de AGF-specialisten te helpen."


Een deel van het team van ADN. V.l.n.r: Dave Kanters, Sandra Keegel, Marco Dijkema, Mark Heemskerk, André Paap

Klik hier voor de fotoreportage

Jan Willem Tijssen van ADN zei dat het vooral draait om het sterker maken van de detaillist. "Nederland is aan het hervormen, dus wij als specialisten en groothandelaren moeten daarin mee. We zijn druk bezig met de ontwikkelingen."


Nog meer ADN-ers: Dick Meulblok en Jan Willem Tijssen


De Servicepuntstraat

Ook de groothandelaren in de Servicepuntstraat waren te spreken over het nieuwe 'Partnership'. "Maurice Bartelink van de VWU Versgroep: "Met dezelfde concepten kunnen we de detaillist zo goed mogelijk bedienen en we hebben hierdoor meer bereik." Willem Dijk gaf lachend aan dat de samenwerking 'puur voor de gezelligheid is'. Daarna wat serieuzer: "Hiermee kunnen we klanten optimaal bedienen en begeleiden. We staan nu gewoon heel sterk."