Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
op Margriet WinterFair en Kruidenier Foodbeurs

Cresco presenteert nieuw assortiment onder “Enjoy A Tasty Challenge”

Meer dan 70.000 bezoekers bezochten afgelopen week de Margriet Winter Fair 2011 in het Jaarbeursgebouw in Utrecht. Hiermee is de Margriet WinterFair een van de grootste lifestylebeurzen in haar soort. Een plaats waar dames van alle leeftijden zich uitleven en nieuws ontdekken op het gebied van mode, lichaamsverzorging, eten en drinken. Ruim een week eerder was Cresco op speciale uitnodiging te gast op de Kruidenier Foodbeurs in Houten, een plaats waar duizenden klanten van Kruidenier en hun medewerkers jaarlijks samenkomen om de nieuwste ontwikkelingen op culinair gebied te ontdekken.



Op beide evenementen presenteerde Cresco met verve haar nieuwe assortiment onder de naam “Enjoy A Tasty Challenge”, (Geniet van een smakelijke uitdaging). Cresco een bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in cressen. Cressen zijn zaailingen van diverse aromatische planten en deze cressen worden gebruikt om smaken van gerechten te ondersteunen, versterken en gerechten qua smaak en presentatie te verbijzonderen. Met name in de betere horeca worden deze producten gebruikt om een mooie en smaakvolle presentatie te maken. “De laatste tijd zien we een groeiende belangstelling voor koken bij de consument. Een aanleiding om ons meer op de consument te gaan richten en hen met onze producten te laten kennis maken”, aldus Rita Prins.

“Binnen de presentatie Puur & Zinnenprikkelen presenteerden we ons samen met bedrijven met opvallende groente- en fruitproducten aan meer dan 70.000 bezoekers op de Margriet WinterFair. Bezoekers werden verrast door de heerlijke smaken van onze Cressen. We hebben hen de smaak uitdaging voorgelegd en hen gevraagd welke gerechten zij met onze producten zouden maken. De uitkomsten zijn zeer uiteenlopend en verrassend. Voor ons een handvat om nieuwe producten te ontwikkelen en deze op de wens van de consument te kunnen afstemmen. Naast een individuele proefsessie werden onze producten in een combinatie gebruikt op een overheerlijk broodje. Pas dan merkt men wat onze producten in of bij een gerecht voor invloed hebben”.

A Tasty Challenge Cress-producten laat mensen beleven wat de smaakwaarde van de aromatische kiemplantjes teweeg brengt en daagt hen uit om na te denken over gerechten waar dit lekkers mee te combineren is. A Tasty Challenge zijn producten van Cresco. Een bedrijf dat sinds 1958 is gespecialiseerd in het jaarrond produceren van Tuinkers en Cressen. Cresco heeft zich in die jaren tot een solide partner ontwikkeld voor AGF Groothandelaren, Horeca en detaillisten. Dagelijks wordt in elke gewenste samenstelling naar de afnemers op maat geleverd. Een moderne toekomstvisie waarbij persoonlijke aandacht, constante kwaliteit, tijdige leveringen naar de klant centraal staan, is de opdracht voor alle medewerkers(sters) van Cresco.

Publicatiedatum: