'Sweetstar' nieuwe naam pompoen Dutch Specials
Alle Sweetstar pompoenen worden voorzien van een sticker en ook zijn er voor de verkoopondersteuning leuke flyers gemaakt. De introductie van het geheel werd gedaan bij Landwaart Culinair. Landwaart en LookAtFresh hebben zorg gedragen voor de totale pompoenshow, showstukken en vele gerechten met pompoen waren er te zien en te proeven op deze avond. O.a. roerbakpakketten, verschillende soepen, wraps, stamppot, meerdere salades en vele andere producten met pompoen.
Een avond met een groot gezelschap, ruim 150 personen, waren aanwezig vanuit de agf branche, bakkersbranche, horeca Nederland, pers en ook Takii de zaadveredelaar van de Pompoen was aanwezig.
Sandra onthulde in de loop van de avond met de vijf kinderen de naam en het logo van de Sweetstar pompoen. Zoet met een fijne notensmaak en bij sterren koks al op de menukaart. Een echte aanrader.
Sandra Cryns zei in haar speech: dit had ik een jaar geleden niet kunnen denken. Een pompoen die zich onderscheidt in smaak- en gebruiksmogelijkheden.
Weer een mooi product in de lijn van producten van de Dutch Specials.
Dutch Specials: telers die gaan voor een lekker, onderscheidend product.
De Sweetstar Pompoenen waren de dag erna al verkrijgbaar bij alle BPF (Business Partners in Fresh) leden. Landwaart had gezorgd voor de distributie. Een echt product voor de speciaalzaken, onderscheidend!