Cresco volop in beweging
In het persbericht van Koppert Cress van afgelopen maandag jl. kunnen wij ons dan ook niet vinden. Het succes van beide bedrijven is immers een gevolg geweest van intensieve samenwerking. Deze samenwerking wordt bestookt door claimen van de kant van Koppert Cress. Hierdoor wordt Cresco beperkt in haar eigen bestaansrecht. Naar aanleiding daarvan is er door Cresco besloten een eigen weg te gaan volgen. Het is voor ons niet aantrekkelijk om aan de eisen, die Koppert aan ons oplegt, te voldoen. We behouden ons het recht voor om zelf te beslissen wat wij wel en niet zullen telen in ons bedrijf. Cresco is gestart in 1958 met de teelt van Cressen. Cresco is en blijft een zelfstandige onderneming.
Hierdoor hebben wij het Tasty Challenge merk ontwikkeld, wat al geruime tijd op de markt is. Het is een herkenbare verpakking met een totaal assortiment Tuinkers, Cressen, kruiden en eetbare bloemen, producten van gerenommeerde kwaliteit met een eerlijke prijs. Naast ons Tasty merk zal er medio eind oktober een marktverbreding in de Cressen komen, speciaal voor de Horecagebruikers. De specialiteiten krijgen de naam ‘Ready to Use’. Een bijzondere smaak- en versbeleving.
Dat Koppert Cress zonder voorafgaande informatie maandag jl. hieromtrent het persbericht heeft laten uitgaan, betreuren wij dan ook ten zeerste. De visie van Koppert wijkt dan ook totaal af van die van ons. Helaas hebben wij moeten constateren dat Koppert Cress zich niet aan de met ons gemaakte afspraken heeft gehouden.
Zijn er vragen; bel of mail ons gerust, wij informeren u graag;
0174 62 59 56 of [email protected]
Martin Prins