De Trotse Tuinders tonen lef
Met de Trotse Tuinders kalender wil het organisatieteam een bijdrage leveren aan de opbouw van een positief imago van de tuinbouwsector. Behalve de klappen die de sector kreeg als gevolg van de kredietcrisis lukt het maar zelden om op positieve wijze de landelijke media te halen. Het team heeft ook plannen om de kalender op een bijzondere manier aan de consument te presenteren.
Het thema van de kalender blijft geheim tot het moment van introductie. Trouwe volgens van @TrotseTuinders hebben al tips ontvangen en kunnen ervaren dat de deelnemers aan menige uitdaging zijn blootgesteld. Ook de benodigde locaties en attributen zijn via twitter vergaard. Opvallend is de bereidheid van mensen om deelgenoot te worden in het complot.
.
De kalender wordt geïntroduceerd tijdens de Horti Fair. De kalender is na de introductie te bestellen via www.versvandekweker.nl voor € 15,- per stuk. Wie buiten het bezorgingsgebied woont kan ook een mail met naam en adres sturen naar [email protected].
De hoofdsponsors van de kalenders zijn: Demokwekerij Westland, Syngenta Flowers en Koppert Biological Systems. Op de hoogte blijven van de kalender? Volg ons op Twitter @trotsetuinders.