Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
betere uitstraling producten

Nieuw winkelconcept Aldi

Aldi Nord, exploitant van de Nederlandse Aldi-vestigingen, test in alle stilte een nieuw winkelformat. Dit meldt Distrifood. In Gent, België, heeft Aldi een vestiging geopend die groter is, bredere gangpaden heeft en is voorzien van een ander logo, meer licht in de winkel en fotodisplays boven de schappen.

Door het gebruik van grotere ramen en betere verlichting zijn de winkels een stuk lichter. Ook worden de productgroepen, net als bij Aldi Süd, beter uitgelicht. Het assortiment van de nieuwe generatie winkels wijkt weinig af van het standaard aanbod.

Door de foto’s boven de producten moet de winkel een betere uitstraling krijgen en producten makkelijker te vinden zijn. De prijskaartjes zijn wit in plaats van oranje. Duitse experts denken dat Aldi met deze stap zijn concurrenten wil bijbenen door net als hen de winkel te moderniseren.

Bron : Distrifood
Publicatiedatum: