Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Eerste paprika's uit nieuwe kas Mastronardi
Sunset's nieuwste kas, Pepperco USA, heeft net een uitbreiding afgerond van ruim 44.000 m2. Het nu bijna 166.000 m2 grote bedrijf in Coldwater, Michigan is vorige week begonnen aan zijn tweede seizoen zoete paprika's.
CEO Paul Mastronardi: "Pepperco USA is de eerste grootschalige Amerikaanse paprikakas. Het in deze tijd van het jaar kunnen telen van zoete paprika's is vrij opmerkelijk en we zijn blij de consument dit lokale product te kunnen bieden."
Alhoewel Sunset bekend is met winterproductie, teelde het bedrijf tot dusver - al meer dan vier jaar - jaarrond tomaten op ruim 242.000 m2.
"In Coldwater werden tot nu toe ook de bekroonde Sunset Flavor Bombs™ geteeld: de zoetste tomaat. Deze zijn sinds hun introductie erg succesvol geweest en zullen binnenkort worden uitgebreid."
Sunset probeert ook nieuwe producten uit. Ze zijn ook met hun tweede seizoen WOW™ berry's bezig, een afkorting voor Wonders of Winter™. Mastronardi: "We hebben bijna tien jaar kasaardbeien uitgetest om onze winteraardbeien net zo lekker te maken als de lokale zomeraardbeien."
Door de strategische ligging in Coldwater kan Sunset in één dag oogsten, verpakken en verzenden. Het bedrijf blijft uitbreiden en begint dit jaar nog aan het volgende project.