Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
zesde merk

Greenco sluit zich aan bij Coöperatie DOOR

Greenco sluit zich aan bij DOOR. Daarmee wordt Greenco het zesde merk onder DOOR naast Prominent, Purple Pride, Green Diamonds, SweetPoint en PapriCo. Greenco zet deze stap om de merkenstrategie van Tommies verder te kunnen uitbouwen.

Waarom DOOR?
Greenco sluit zich aan bij DOOR omdat de strategie van DOOR ondersteunend is aan de merkenstrategie van Greenco. "Leden van Greenco kunnen onder de vlag van DOOR hun merkidentiteit behouden en verder uitbouwen. DOOR biedt bovendien een platform om ervaringen en kennis tussen de diverse merken te delen. Dat vergroot de slagkracht van de Greenco-merken. Ook levert het een bijdrage aan het verder structureren van de Nederlandse tuinbouw", verklaren de organisaties.

The Greenery
Deze stap heeft geen gevolgen voor de huidige klantrelaties van Greenco. De product-beschikbaarheid voor de klanten van The Greenery is geborgd. De relatie met The Greenery blijft ongewijzigd en is belangrijk voor het vervullen van klantwensen. "Ook hier kijken wij hoe we gezamenlijk de relaties kunnen versterken en toekomstbestendig kunnen maken" aldus de bewindsman van Greenco, Auke Smit.

DOOR en Greenco zijn blij met de samenwerking. Het past geheel in de nieuwe gedachte dat er in de Nederlandse glastuinbouw meer samengewerkt zou moeten worden. Deze stap is een richting om de Nederlandse slagkracht in de sector te versterken. "Met samenwerking bereiken we meer dan met versnippering" volgens Jan Opschoor, directeur van DOOR.











Publicatiedatum: