Greenco sluit zich aan bij Coöperatie DOOR
Waarom DOOR?
Greenco sluit zich aan bij DOOR omdat de strategie van DOOR ondersteunend is aan de merkenstrategie van Greenco. "Leden van Greenco kunnen onder de vlag van DOOR hun merkidentiteit behouden en verder uitbouwen. DOOR biedt bovendien een platform om ervaringen en kennis tussen de diverse merken te delen. Dat vergroot de slagkracht van de Greenco-merken. Ook levert het een bijdrage aan het verder structureren van de Nederlandse tuinbouw", verklaren de organisaties.
The Greenery
Deze stap heeft geen gevolgen voor de huidige klantrelaties van Greenco. De product-beschikbaarheid voor de klanten van The Greenery is geborgd. De relatie met The Greenery blijft ongewijzigd en is belangrijk voor het vervullen van klantwensen. "Ook hier kijken wij hoe we gezamenlijk de relaties kunnen versterken en toekomstbestendig kunnen maken" aldus de bewindsman van Greenco, Auke Smit.
DOOR en Greenco zijn blij met de samenwerking. Het past geheel in de nieuwe gedachte dat er in de Nederlandse glastuinbouw meer samengewerkt zou moeten worden. Deze stap is een richting om de Nederlandse slagkracht in de sector te versterken. "Met samenwerking bereiken we meer dan met versnippering" volgens Jan Opschoor, directeur van DOOR.