Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Veranderingen in de uitzendbranche in 2015
In 2015 verandert er veel binnen de uitzendbranche. De verschillen tussen de brancheorganisaties ABU en NBBU worden verkleind. Zo zijn uitzendbureaus die aangesloten zijn bij zowel de brancheorganisatie ABU als NBBU per 1 april 2015 verplicht om vanaf beginsel de CAO te volgen van de inleners. Dit betekent dat uitzendbureaus nog wel kunnen concurreren op prijs, maar niet meer op basis van arbeidslonen. Helaas heeft dit voor veel inleners een stijging in de loonkosten en daarmee uitzendtarieven tot gevolg. Het voordeel is dat de opdrachtgevers appelen met appelen kunnen vergelijken en gaan sturen op leveringszekerheid, kwaliteit en service van de uitzendpartners.
Perflexxion is aangesloten bij brancheorganisatie NBBU, welke de loonvoorschriften van de inleners al jaren vanaf dag 1 volgt. Perflexxion is ruim 11 jaar actief in de uitzendbranche en wij hebben als doel bij te dragen aan de ontwikkeling van onze medewerkers.
Perflexxion heeft een nauwe samenwerking met Rungis. Rungis is een groothandel met passie voor groente en fruit. Rungis selecteert hoogwaardige kwaliteit van producten en staat bekend om haar vijf seizoenen. Rungis is versspecialist voor de horeca in aardappelen, groenten, fruit, paddenstoelen en kruiden.
"Wij leveren kwalitatief hoogstaande producten en optimale service aan onze afnemers. Dit verwachten wij ook van onze leveranciers. Perflexxion is een betrouwbare partner en slaagt hier keer op keer in", aldus Yoram Vooijs, bedrijfsleider bij Rungis.
"Wij merken dat veel opdrachtgevers steeds meer sturen op kwaliteit en leveringszekerheid. Dit heeft niet alleen te maken met hard werken, inzet en houding van de uitzendkrachten, maar juist ook met communicatie, ontwikkeling en passie voor de AGF- en foodomgeving.
Wij werken intensief aan de ontwikkeling van onze uitzendkrachten. Zo ontwikkelen wij introductieprogramma's in samenwerking met onze opdrachtgevers binnen de food sector. Zo worden uitzendkrachten optimaal voorbereid op de eerste werkdag. Daarnaast worden per 1 januari 2015 nieuwe scholingsprogramma's actief waarmee wij uitzendkrachten de mogelijkheid bieden om kennis op te doen binnen de food sector in de vorm van o.a. online zelfstudies.
Al met al brengt 2015 kansen voor bedrijven om de kwaliteit van personeel en uitzendkrachten naar een hoger plan te tillen, zodat efficiƫnter omgegaan kan worden met de planningen en dit besparingen met zich meebrengt."