De nieuwe lijn werd gepresenteerd tijdens de Macfrut 2014.
"In de eerste plaats willen we consumenten laten zien dat we kunnen innoveren," vertelt Massimo Bragotto.
Valerie Hoff (marketing manager), Domenico Battagliola (vicevoorzitter) en Massimo Bragotto (sales en logistiek manager).
Wortelloof en mini-rucola zijn lastig te verwerken, maar kunnen consumenten vasthouden.
DimmidiSì - Le Stellate - Arancio Vivace: sla, wortel, klaverzuring en wortelloof.
Bedrijven die onder La Linea Verde vallen, hebben verschillende 'baby leaves' onderzocht om een jaarrond beschikbaarheid te kunnen garanderen.
"We willen ook een signaal geven aan onze klanten dat we een maximale inspanning leveren om een premium product op de markt te zetten. Zo willen we ons presenteren. We hopen dat de prijsonderhandelingen deze keer soepel verlopen."
DimmidiSì - Le Stellate - Blu oltremare: veldsla, klaverzuring, dille en frisee.
In de salades worden ook kruiden gebruikt die traditioneel gezien niet in een salade zitten. "Ten derde willen we een signaal geven naar onze concurrenten: als je net als ons innovatieve producten presenteert, is dat voor ons allemaal beter." Daarbij wordt innovatie niet alleen gezien als een manier om meer winst te maken, maar ook om de hele productgroep vooruit te helpen. "Door de waarde van het aanbod te verhogen, kunnen we ook de waarde van vers gesneden en private labels versterken."
De nieuwe salades zijn samengesteld uit nieuwe rassen en ongebruikelijke ingrediënten.
De producten worden gepresenteerd in een simpele verpakking. Vanaf oktober zijn de salades in de supermarkt te vinden.
DimmidiSì - Le Stellate - Rosso purpureo: bietenloof, spinazie, wortelloof, mini-rucola.
Meer informatie:
www.lalineaverde.it
www.dimmidisi.it