Business Boost Borrel 'To Brand or not to Brand'
Je bedrijf en product zichtbaar maken, jezelf onderscheiden en zoveel mogelijk consumenten bereiken. Het klinkt eenvoudig, maar niets is minder waar. Bouwen aan een merknaam is een bedrijfskundig aspect dat intensief en minimaal zo belangrijk is als (de kwaliteit van) het product dat je maakt of de dienst die je aanbiedt.
Judith Klute geeft op 29 november tijdens de Business Boost Borrel met haar interactieve presentatie 'The Story Behind' handvatten en tips op het gebied van deze marketingactiviteit en het positioneren van een bedrijf. Want een goed verhaal is belangrijk om de kritische consument of afnemer te kunnen bereiken én te boeien.
De Business Boost Borrel vindt plaats in het kantoor van Greenport People en 4SAR Bedrijfsadvies in gebouw Westlandse Poort te Poeldijk (ABC terrein). Ook dit keer is er na de presentatie weer gelegenheid tot informeel ontmoeten en netwerken met een hapje en drankje in Eetcafé de Westpoort. Aanmelden voor deze (kosteloze) inspirerende bijeenkomst kan tot uiterlijk 26 november via www.4sar.nl/branding of www.greenportpeople.nl/branding.